2011/02/12

悟空,你曳曳喇! 愛, 要出聲至得0架

呢個世界, 邊有秘密? 愛唔愛嘅, 要講先曉0架嘛~~
你估, 扼到人咩?

大話西遊 / 周星馳 - 亂扔東西會污染環境(HQ)

悟空 , 你曳曳喇 , 我教你好多次唔好亂咁掟野 ,
你又唔聽話喇 , 話口未完連枝棍都Dum 埋 ,
月光寶盒係寶物 你亂咁掟會染污環境架 ,
唉~好容易掟親 d 小朋友 , 就算無小朋友 ,
掟親 d 花花草草都唔好ge.. 做咩呀 ((放手... )
你愛呀? 你愛要出聲至得架! 你愛我會比你,
你唔愛, 我當然唔比你喇! 無理由你話愛我唔比你
你唔愛我比你架? 大家講道理0架嘛!

就嚟情人節啦,你愛唔愛先?
給身邊一眾愛人, 親人, 良朋, 你地知, 朱緊愛你地0架~
係無乜時間見咋嘛 ^0^... KIXX~

沒有留言: