2006/10/09

人月兩團圓

中秋你去左邊度玩呀?
今個中秋係Happy Friday , 本來有幾個choice , 例如去大坑睇火龍 , 有friend又話想黎打邊爐 , 到最後我地揀左同 "低bs" d 人去沙灘晒月光!
哥仔番黎屋企換衫 , 我煮左拿手貴花粉 , 食過晚飯後 , 我地就入左荃灣 。
最初佢地話要由荃灣搭車入 , 我仲估係珀麗灣既東灣沙灘 , 點知原來去左麗都灣...
麗都灣位於深井 , 基本上係碧堤半島隔離。呢個灣係一個長灘 , 0係馬灣街渡碼頭隔離 , 有燒烤場 。
但實際上個灘已受污染 , 唔游得水 , 個灘好污濁 , 不過有兩個碼頭 , 遠睇都幾靚既。
既然入得深井 , 唔食燒鵝 , 都食下糖水啦 ! 所以我地兩個自己就行左去發記食糖水。
今年天宮造美 , 月光大大個 , 真係好有中秋氣氛 , 我地之後去左碼頭 hea 下, 影下相 , 玩左一陣就走啦!
=======================
第二日係雀局日 , 各方好友都黎到舍下玩 , 麻雀得一檯 , 但有九男女...
屋企太細 , 基本上放得張麻雀檯就已經無晒位 , 地方淺窄 , 又無野玩 , 唔好意思啦 ! 不過大家都玩得好開心 , 夜晚仲去左大排檔食飯 , 食到好似做節咁!
正所謂 , 人生有個真正朋友的確好極 , 飲勝!!!

2 則留言:

Priscilla 說...

miss you much lei... 可惜那天朋友想留在我家~

小朱飛刀 說...

唔緊要啦 ! 我地都知道你班friend 好好玩 , 同你會玩得好開心 , 賣晒d 貨未呀 ?今次有無破紀錄呀?